İnternetten hepimiz artık gün aşırı alışveriş yapar olduk. Kolay kullanım ve dışarıya adım atmamanın verdiği rahatlıkla bir çok siteden alışveriş yapıyoruz. Alışverişin haricinde alacağımız hizmetler için bilgi topluyoruz. Peki bu bilgileri toplarken doğruluğunu, yanlışlığını nasıl ölçüyoruz. Hani bir deyim vardır "Ağzı olan konuşuyor" diye, hah internet de böyle bir mecra. Para kazanmak isteyenlerin yeni dünyası. Bu kadar para aşığı insan varken bu dünyada da doğruyu bulmak zor oluyor.




İnternetten nasıl alışveriş yapılır ?

Söz konusu kredi kartlarımız olunca hepimiz biraz çekimser davranıyoruz. Haklıyız da bu konuda çünkü binlerce haber var internette kredi kartı bilgileri çalındı başlıklı. Bu yüzden iyi araştırıp, nokta siteden alışveriş yapmak en doğrusu. Ben şahsen alışveriş yapacağım siteler için şikayet var sitesine giriş yapıp site ile ilgili şikayetlere bakıp öyle alışverişimi yaparım. Herhangi bir olumsuz durumda da vazgeçerim. Çünkü eşeğin aklına karpuz kabuğu girmiştir bi kere. Güvenemem. Bi kaç kere de saçma sapan alışverişler ile tecrübe edindiğim için ince elerim.

Peki bu şikayet var sitesi nasıl çalışıyor ?

Çok kısa bi süre öncesine kadar edindiğim deneyimle nasıl tecrübe kazandığımı anlatayım.
Yerel anlamda büyük bi firmada çalışmaktayım. İnternet ve sosyal medya işlerini takip ediyorum. Bi gün internette denk geldiğim çalıştığım firmanın bi ürünü ile ilgili şikayeti şikayet var da okudum. Ürünü karalamaya yönelik çok güzel bi yazı yazılmış. Tabi ilk önce bi müşteri sandık ve cevap vermek ve mağduriyeti hakkında bilgi almak istedik. Cevap vermek için siteye giriş yaptığımızda site bizden cevap vermek için 1000 TL talep etti. Çalıştığım firma kendisine yönelik bir yoruma cevap veremiyor. Çok ilginç değil mi ? Hemen şikayet var sitesini aradık ve bu ücreti ödemeyeceğimiz takdirde cevap yazmamızın mümkün olmadığını söylediler. Şikayeti de kaldırmadılar.

Otopark mafyası gibi çalışıyorlar

Sonrasında bi iş arkadaşımızın bu konu ile ilgili bir müşterisinin başına gelen trajikomik olaya şahit olduk. Kendisinin anlattığına göre müşterisi bir estetik uzmanıymış. Bu şahsın aleyhinde bi kaç tane olumsuz yorum yapılıp işleri sabote edilmiş. Olay da aynen şu şekilde gerçekleşmiş;

Şikayet var iş başında

Söz konusu estetisyen cerrah sektörde tanınmış uzman birisi. Kendisi aleyhinde şikayet vara "kasap-hijyenik değil-çok para alıyor işini yapmıyor- ilgisiz" gibi şikayetler açılınca estetisyenin bir hafta içerisindeki 9 ameliyatı iptal olmuş. Üstüne üstlük şikayet vardan bir kişi arayıp "hakkınızda açılan şikayet yorumlarının silinmesi için 3000 TL ödeme yapmanız gerekiyor, dosya parası..." gibi bir alaycı ifadeyle telefon edilmiş. Tabi bu durum sonrasında ücret ödenmeden bir takım yollara başvurularak yorumlar kaldırılmış fakat doktorun 9 ameliyatı iptal olmuş bi kere. İsmi üzerine bi çamur atılmış. Bu ahlaksızlık da şikayet var ekibinin para hırsıyla insanları nasıl kandırdığının bir göstergesidir. Her ne kadar normal kullanıcıların yazdığı bir platform olsa da her konuda da güvenmemek gerekiyor. Şimdi şikayet var sitesini kime şikayet edeceğiz ?

4 Yorumlar

  1. ilk yorumu benim yapıyor olmam cok guzel tesekkürler Mobil Sohbet bekleriz

    YanıtlaSil
  2. bimer'e şikayet edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Bu durumdan çoğu kişi şikayetçi ve büyük firmalarda var karalananlar arasında, anlaşılan çok iyi avukatları-tanıdıkları var ki paralı sistemleri hâlen devam ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız... Katılıyorum size!

      Sil

Yorum Gönder