Haftanın son günü, bazılarımızın çok sevdiği, bazılarımızınsa nefret ettiği bir ürünle ilgili görüşlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle.

Yves Rocher'in cilt temizliğinde kullanılmak üzere satışa sunduğu kayısı özlü peeling, öncelikle mis gibi enerjik bir kayısı kokusuna sahip. İçerisinde bulunan kahverengi ve gayet sert partiküller, kayısı çekirdeğinden elde edilmiş.

Cildimi ölü deriden kurtarmak ve derinlemesine temizlik yapmak için haftada 2 kez kullandığım bu peeling evet cildimi temizledi, ancak ne yazık ki bu sert tanecikli partikülleri nedeniyle; hem de çok nazik bir şekilde uygulamama rağmen, ciddi anlamda cildimi tahriş etti. Alerjik bir reaksiyon yaşamadım, sırf bu nedenle haftada 1 kez uygulamayı denedim ama sonuçta bu tanecikler yüzümü çizdi.

Uygulama sonrası parlaklık vaadini yerine getirdiğini de söyleyemeyeceğim ne yazık ki. Belki, içeriğinde bulunan başka bir madde nedeniyle yumuşaklık verdiğini söyleyebilirim sadece.

Cildime bakım yapayım derken, onarmak zorunda kalmayayım diye ben de bu peelingi ellerime uygulayarak bitirdim. Kremsi yapıda olması nedeniyle uzun süre kullanmak zorunda kalmak ise bu kez ürünün dezavantajı oldu.

Siz, bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Ürün sizin cildinizde ne tür etki yaptı?


Post a Comment