Sanıyorum "Taze Bittiler" serimin en kısa yazısı bu olacak. Bugüne kadar bu kadar az ürün bitirdiğim bir ay hatırlamıyorum. Kısa bir yazı olacak, kahveleriniz soğumayacak :)

1- Bain de Terre Yeşil Çay Özlü Güçlendirici Şampuan: Saçım Şahane'den denemem için gönderilen şampuanı çok severek kullanmıştım. Saç kremine gerek kalmadan verdiği yumuşaklığı ve saçımı iyi temizlemesini beğendiğimi hatırlıyorum. Detaylı yazısı için başlığa tıklamanız yeterli.

2- Seranem Vücut Bakım Şampuanı: Çeşitli etkinliklerde hediye edilen Seranem markasına ait vücut şampuanının sonuncusunu da kullanmış bulunmaktayım. Özellikle kuru ciltleri yumuşacık yapacak içeriğe sahip ürün temizlik anlamında da başarılı.

3- Harangvolgyi Hyaluron Collagen HydroCare Serum: #maviyleprojectpan2017 projem içerisinde yer alan serumu, ne yazık ki, bozulduğundan çöpe yollamak zorunda kaldım, çok üzgünüm...

4- Fruttini Cranberry Choc Body Butter:  Ä°nanılmaz güzel bir çikolata kokusu olan ürünü çok sevmiÅŸtim. Cilde iyi bir nemlendirici olmasının yanısıra kokusunun kalıcılığına da hayran oldum.

Hepsi bu kadaar. Çok az oldu ama geçtiğimiz ayki performansım ancak böyle olabildi. Bakalım ay içerisinde neler bitireceğim...

Sizde durumlar nedir?

Post a Comment