Olanlar Oldu salonları doldurdu

Ata Demirer'in son filmi Olanlar Oldu izleyicinin beğenisini kazanmayı başardı.
Bu filmde iki karakteri aynı anda oynayan Ata Demirer ünlü bi dizi oyuncusuna aşık olur ve filmin ismi gibi olanlar olur.

Ata Demirer bir anne ve oğlunu kendisi iki ayrı karakterde ortaya koyuyor. Filmin eğlenceli ve bol kahkahalı olmasının yanı sıra duygusal sahnelerde de izleyiciyi adeta yüreğinden vuruyor.

Olanlar Oldu filmi sizler için iyi bir hafta sonu filmi olabilir.

Yönetmen: Hakan Algül
Oyuncular: Ata Demirer, Ülkü Duru, Tuvana Türkay, Salih Kalyon, Seda Güven, Renan Bilek, Toprak Sergen, Bedir Bedir



2 Yorumlar

  1. İyi yorumlar aldım. Ben de gitmeyi düşünüyorum. Beklentim büyük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi bende izledim ve gerçekten ata demirerin en iyi filmi diyebilirim

      Sil

Yorum Gönder