Yılın ikinci yazısı, blogumu açtığımdan beri hiç aksatmadığım, yazmaktan ve okumaktan büyük keyif aldığım "Taze Bittiler" serisiyle ilgili.

1- Eeose Sericin Bio %100 Saf İpek Kozası: Detaylı yazısını burada paylaştığım kozaları, çok severek kullandım.

2- Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon: Kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum. Elimde 1 büyük boyu daha var.

3- LOFT Aromaterapi Masaj Yağı: İnanılmaz kalıcı kokulu ve keyifli bir üründü. Detaylı yazısı burada.

4- Avon Göz Makyajı Temizleyicisi: İyi ki zamanında stoklamışım dediğim ürünlerden.
5- COSMED Canlandırıcı Saç Kremi: Her şampuan sonrası kullandım ve markanın denediğim diğer ürünleri gibi bunu da sevdim.

6- Benri Oje Kurutucu Sprey: Sadece Gratis'te satılan markanın spreyi, gerçekten vaadini yerine getirenlerden. Çabuk kurutması ise manikür süresini kısaltıyor. Detaylı yazısı buradaydı.

7- Lavera Firming Cilt İçin Sıkılaştırıcı Serum: Organik ürün severlerin beğeneceğine inandığım serum. İnanılmaz bereketli çıktı. Öyle ki, bitirmek için PP çalışmama eklemek zorunda kalmıştım :) Detaylı yazısı burada.

8- Wellmaxx Hyaluron Perfect Hydration Maske: Cilde özellikle nem verme amacındaki maske, aynı zamanda cildi yumuşacık da yapıyordu. Bana göre maskenin tek kötü yönü; ciltten arındırma kısmında. Maskeyi cildinizde 15-20 dk. kadar beklettikten sonra suyla temizliyorsunuz. Daha doğrusu temizlemeye çalışıyorsunuz. Yok, ciltten çıkmıyor, 15 dk maske süresinin yanına bir 15 dk. kadar da arındırma süresi ekleyin almak isteyen arkadaşlar...
9- Gabrini Diamond Oje: PP'ye dahil ettiğim ürünlerdendi. 3 ayda bitirdim.

10- Rapsodi Cila: Top coat olarak kullandım, bitti.

11- Oriflame The One Colour Impact Krem Göz Farı: PP'de yer alan göz farı, son kullanma tarihi nedeniyle çöpe gitti.

12- Estee Lauder Far Paleti: Vallahi gurur tablosu bu. Kullandım kullandım, kenarlarda bile kalanını sıyırıp presledim, en sonunda bitirdi. Önceki yıl bitirmek için başladığım çalışmam, geçtiğimiz yıl Aralık ayında sona erdi. Far paleti bitirmek isteyenlere duyuru :)
13- Splat Love Diş Macunu: Diğer diş macunlarıyla değil; kendi bünyesindeki diğer çeşitlerle karşılaştırdığımda bile performansını düşük bulduğum bir ürün.

14- Cle Up Disk Pamuk: Yeni stoklar için Migros'a uğramam gerekecek.
15- Farmasi Alın Endless Love EDT: Çok bilindik bir parfümün replikası diye düşündüğüm parfüm, kalıcılığının gayet iyi olması nedeniyle de çok hoşuma gitmişti.

16- Janssen Cosmetics Balancing Cream: Alman menşeili bu kremi çok beğendim. Orjinal boyları nerede bulunur bilen var mı?

17- Bodyville Vücut Köpüğü-Rüya: Duş keyfi isteyenlere bir alternatif de bu vücut köpüğü olabilir. Sprey formdaki ambalajından, sıkıldığında, traş köpüğü kadar beyaz ve koyu kıvamda çıkan ürün, sizi sadece kısa sürede bitmesi nedeniyle alma konusunda düşündürür.

Tam 14 adedi PP çalışmamdan olan bitirdiklerim, geçtiğimiz ay bunlardı. Şimdi sıradaki yazım PP sonuç raporu yayını olacak ;)

Post a Comment