Uzun zamandır alışveriş yazısı girmemiştim bloguma. Bir süredir bitirme projeleri yaptığımı hepiniz biliyorsunuz. Hatta #maviyleprojectpan çalışmam bayağı ses getirdi ve blogger-instagramer arkadaşlarım toplam 25 kişi büyük bir keyifle bu çalışmaya devam ediyoruz.

Zannetmeyin ki tamamen alışverişi kestim. Bu, benim gibi kozmetikseverler için ceza gibi birşey. Fakat, mümkün olduğunca az aldığım ve özellikle merak ettiklerime sahip olduğum doğrudur.

O halde, son aylarda yaptığım alışverişlerimi sizlerle paylaşayım. Öncelikle, geçtiğimiz ay doğumgünümde eşimin sürpriz hediyesi olan yurtdışı tatilimde aldıklarım...

GOSH'un rimelinden çok emin değilim ama özellikle sadece yurtdışında bulunan ürünleri tercih ettim. Detaylıca sizlerle paylaşacağım için şimdilik sadece bir öngösterim olsun ve ürünleri çok beğendiğimi belirteyim sadece.

Son Gratis indiriminde, ne zamandır durumu kara borsa olan Wet'n Wild'in Comfort Zone paletini ve tekli göz farı Nutty'i buldum, mutluyum :) Diğerleri ise son dönemlerde sıklıkla kullandığım renkler ve özellikle tercihim kalemler...
Rossmann'dan farklı tarihlerde, tek tek aldığım ürünlerde sıra. Rival de Loop Young'ın bu paletleri ne zamandır aklımdaydı. Arkadaşımla birlikte renklere bayılınca topladık 2 paleti. Allık ve aydınlatıcı yine çok sevdiklerimden oldu.
Yine farklı tarihlerde yaptığım Gratis alışverişlerim. Bu arada yazarken daha net farkettim; 1-2 alıp geçiyoruz ama bayağı kapsamlı bir yazı oluşturuyorum şu anda... Bu fotoğraftakilerden sadece göz kalemini beğenmedim. Silinip gidiyor.

Garnier BB krem göz için roll-onu daha önce kullanmış ve memnun kalmıştım. Bir markette 7,00 TL gibi bir fiyata görünce kaçırmak istemedim. Diğer ıvır-zıvırlar da uygun fiyatlı olduğundan benimle geldiler. Ve Golden Rose far paleti, arkadaşımın kozmetik ürünlerimi incelerken "Senin neden gri tonlarda farın yok" cümlesinin ardından kendisinin hediyesi oldu.
Ve son olarak, sevgili Leydi Blog'un satışa çıkardığı ürünlerden, benim olanlar.

Yaklaşık 4 ay içerisinde satın aldığım cicilerim bunlar. "Allah'tan zaten sürekli ürün kullanıyor ve hatta bitiriyorum, bir de büyük çoğunluk uygun fiyatlı ve renkleri de tam istediğim gibi" bahanelerine sığınıyorum ve susuyorum.
 
Önümüzdeki haftalarda detaylı yorumlarımı sizlerle paylaşıcam.

Post a Comment