Blogumda yazı yazmaya 01.01.2016 yani bu yılın ilk aynının ilk gününde başladım. İlk aylar pek yazı gelmiyordu, sonradan bunu bir düzene oturtum. Fakat sonra fark ettim ki blogumda sadece bilgisayar üzerine yazmaya başlamışım sanki başka bir konu yokmuş gibi durmadan bu konuda yazmışım. Bu beni biraz rahatsız etti çünkü baştan beri dediğim gibi benim amacım her konuda yazmak, kendi görüşlerimi paylaşmak. Böyle bir konuya yoğunlaşıp bu konuda boğulmak değil.

Bu nedenle yazılarıma bir çeki düzen vermeye karar verdim ve bundan sonra her gün yazmaya çalışıp böyle bir konuda yoğunlaşmak yerine. Gerçekten içimden geçenleri yazacağım. Belki eskisi gibi her gün yazı gelmeyecek, belki ziyaretçilerim de de azalma olacaktır fakat yine de blogumun anlam kazanacağını ve uzun vade de bunun daha faydalı olacağını düşünüyorum. Artık blogumda gerçekten ilk amacıma döneceğim ve bir konuya bu kadar yoğunlaşmamaya dikkat edeceğim. Yine arada bir bilgisayar konusunda yazı yazsam da tüm bloğu böyle bilgiler ile doldurmayacağım. 

Bu yazı pek yeri değil belki ama ilk günden bu yana büyük bir atlama olmasa da yavaş yavaş geliştiğimi, ziyaretçilerimin artığını ve az da olsa yazılarımın kalitesinin de artığını gördüm bu beni mutlu etti ve bundan sonra yazılarımın kalitesini daha da artıracağım. Kısaca özetlemek gerekirse yazı bakımından köklü bir değişime gideceğim ve çok daha iyi yazılar yazmaya çalışacağım. 

Post a Comment