Sitemi 01.01.2016 tarihinde açtım.  Bu siteden önce bir çok forum, haber ve farklı blog siteleri açma denemem olmuştu ama hepsi çok kısa sürede farklı sebeplerden ötürü kapanmıştı. Bu sitem ise bugün 1. yılını doldurdu. Bu açtığım onlarca sitenin içinde ilk defa 1 yaşına giren bir site oldu. Bunun mutluluğunu anlatmam gerçekten çok zor. Bu bir yıl içinde yüzlerce yazı yazdım. Yüzlerce yazım onbinlerce kez okundu. Onlarca yorum geldi. Her yorum geldiğinde sanki ilk yorummuş gibi mutlu oldum.
  Bunun yanında sitemi açma tarihim de çok iyi oldu. Her yeni yıla girerken benim blogumda yeni yaşına girecek. Başta da dediğim gibi ilk yazımı sitemi açtığım tarih olan 01.01.2016 tarihinde İlk Yazım adıyla paylaştım. Bu yazının üstünde yüzlerce yazı geçti ve 10.10.2016 tarihinde 100. Yazımı yazdım. Tabii zaman hızla geçiyor. İlk yazımı yazdığımı daha dün gibi hatırlıyorum. "Bugün yeniden bir site açacağım ve bu sefer kolay kolay kapatmayacağım" diyerek bu blogumu açmıştım. O günden bu güne gelene kadar bir çok olay yaşadım. Sitemde tüm bu olaylardan etkilendi. Hem ben hemde sitem hızla gelişti. Okuma sayılarım gün geçtikçe arttı. Bunun yanında yazılarım kalitesi de gittikçe iyileşti. Yazı sayım artıkça kullandığım kelimelere, noktalama işaretlerine olan özenim arttı. Bunların yanında blog yazmak, site kurmak ve internet üzerine olan bilgilerim her geçen gün arttı.

1 Yıla Hızlı Bir Bakış

  İlk olarak resimlerden başlamak gerekirse ilk olarak siyah fon üzerine beyaz yazı ile yazdığım konu başlıklarını resim olarak kullanıyordum. Daha sonra renkli fonlar üzerine yazılar yazmaya başladım. Bunları açıkça söylemek gerekirse hepimiz  bildiği basit bir program ile yapıyordum. Daha sonra resim bulabileceğim telif hakkı olmayan siteleri keşfettim ve bunlardan yüksek çözünürlükteki resimleri alarak kullanmaya başladım.

  İkinci konu site tabii ki sitemin teması. Bu bir yıl içerisinde 7-8 defa temamı değiştirdim. Temalarımı ücretsiz temalar içerisinden seçerek bildiğim kadarı ile düzenlemeye çalıştım. En son olarak şu an kullandığım temaya karar kıldım ve uzun süredir bu temayı kullanmaktayım. 

  Üçüncü konu ise reklam. Bu bir yılda hiçbir reklam almadım ve kısa süre içerisinde de almayı düşünmüyorum. Sitemi açmamda ki en temel amaç kendimi geliştirmekti ve bunu da başardığımı düşünüyorum bu nedenle kendime "ben bu işe hazırım" diyebilene kadar da reklam almayı düşünmüyorum.

  Dördüncü konu ise keşfettiğim diğer bloglar. Bir çok blog yazarını keşfettim. Kendim de blog yazmaya başlayınca diğer blogları da hızla takip etmeye başladım. Bunların yanında Blog Sözlük'ü keşfettim ve burada hem blog yazarları hem de blog okurları ile yakından buluşma imkanı buldum.

  Şu anda sitemde bilgisayar, internet, akvaryum, rehber, mobil, inceleme ve oyun kategorileri olmak üzere toplam 7 kategoride yazılar yazıyorum. Bunlara hızla yazılar eklemeye devam ederken yeni yılda yeni kategoriler de eklemeye çalışacağım.

Yeni Yılda Yapacaklarım

  Sitemde son 4-5 aydır 3 günde 1 yazı yazmaya çalışıyorum ve arada aksaklıklar olsa da düzenli bir şekilde bunu yapıyorum. Yeni yılda da bu şekilde devam etmeyi planlıyorum. Bunun yanında daha görsel yazılar yazmayı ve yazı kalitemi daha da artırmayı planlıyorum. Yıl sonuna doğru (kesin olmasa da) videolu içerikler de paylaşmayı düşünüyorum.  

Kısa Kısa İstatistikler

  Olmazsa olmazlardan da vazgeçmeyelim ve kısa kısa istatistiklerden de bahsedelim.
(İSTATİSTİKLER 30.12.2016 SAAT 18:15 İTİBARİ İLE YAZILMIŞTIR. BU SAATTEN SONRAKİ İSTATİSTİKLERİ KAPSAMAMAKTADIR.)
Toplam yorum sayısı: An itibari ile 30'dur. 
Toplam yazı sayısı: Bu yazım ile 128 oldu :)
En çok okunan yazım:  Cs go nasıl konuşulur? adlı yazım oldu.
En az okunan yazım: ping nedir?  adlı yazım oldu. 
En çok yorum gelen yazım: Burayı iki yazım paylaşıyor. Bunlardan birincisi Format sonrası yüklenecek programlar ve ikincisi Yazacak konu bulmak adlı yazılarım oldu.

Yeni Yılınız Kutlu Olsun

Sitem 1 yaşın girerken biz de yepyeni bir yıla giriyoruz. Yeni yılın hepinize sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.

  


Post a Comment