Mutlu haftalar...

Geçtiğimiz aylarda, bitirmek istediğim ürünlere yönelik bir liste hazırlayıp sizlerle paylaşmış ve seçtiğim ürünleri düzenli kullanarak tüketmeyi amaçlamıştım.

Son olarak 10 Mayısta, bu yazımla güncellediğim projemde ürünleri tüketmeye devam ediyorum. Ama, bu arada elimde yine bitirmeyi planladığım ürünler olunca, ilk projemde henüz bitmeyen ürünleri de bu projeye dahil ederek 2. bitirme projeme başlamış bulunmaktayım.

Bitirmek istediğim yeni ürünleri ve henüz bitemeyenleri birlikte inceleyelim mi?

İlk olarak, özellikle deniz-kum güneş üçlüsüne yakışır ürünler seçtim. Malum, Ramazan Bayramı ve sonraki hafta işime yarayacaklar. Gördüklerinizin hemen hepsi de neredeyse hiç kullanılmadılar. Dolayısıyla hem performanslarını hem de tüketim süresini kullandığımda öğrenmiş olucam.
Bu fotoğraftaki ürünleri de düzenli kullanarak çok kısa sürede bitirmeyi hedefliyorum. Zaten tam da yaza uygun ürünler değiller mi?
Günlük olarak kullandığım ürünleri, ne yazık ki bazen gözardı edebiliyorum. Bunları, bu projeye dahil etme nedenim de düzenli kullanım.
Acnemide mendiller ve Lacinia scrubu henüz dün kullanıma açtım. Fem tüy dökücü krem ise bitmek üzere. Kullanayım bitsin hemen...
Tırnak bakım ürünleri de kendilerini düzenli kullanarak bitirmek istediğimden buradalar. 2 kırmızı oje evet, onca ojenin içerisinden elim bu ikisine gitti nedense :)
Yine hiç kullanmadığım, stokladığım ürünler. Yaz için lazımlar...
Ve küçük, şirin, süslü minik oyuncaklarım :) 2 deneme boy ürünü tek ürün olarak hesaplayacağım. Hepsi de çabuk bitecek gibi görünüyorlar :)
Yeni açtığım Avon Make me Wonder parfümü çok beğendim, Estee Lauder paletim, bitirdiğim 2. far paletim olacak, Maybelline maskarayı zaten hergün kullanıyorum ve Loreal Lumi Magic Base, bir önceki projeden.
Catherine Arley makyaj sabitleyici ve Dove saç bakım ürünü, de bir önceki projeden. Listerine ağız çalkalama suyu ve Bebak el kremini de ekleyip, ofis çekmeceme koydum, buradan kullanıma devam edicem.

Toplam 40 yeni parçadan oluşan projemde, aşağıdaki fotoğrafta bulunan diğer ürünleri de dahil ettim.

61 ürünle başladığım ilk projemde bitiremediğim ürün sayısı 19.
40+19 Toplam 59 ürünle başladığım yeni projemde bu defa kendime sadece 2 ay süre veriyorum. 31 Ağustos'ta bitireceğim projemde bakalım kaç ürünle savaşıcam, kaçıyla vedalaşıcam :)

Var mı yeni projeme dahil olmak isteyen?

Post a Comment